Köszönjük minden megrendelésüket!

A december 19. után leadott rendelések kiszállítása 2025 január második hetében történik meg. Köszönjük a türelmet!

Kellemes ünnepeket kívánunk szeretteik körében!

Back to top

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY E-SHOPU DAC1904

Článok I. - Úvodné ustanovenia

  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky predaja (ďalej aj len „VOP“) upravujú vzťahy medzi zmluvnými stranami zmluvy pri predaji a kúpe tovaru a/alebo služieb prostredníctvom internetového obchodu, dostupného na webovom sídle: https://store.dac1904.sk, ktorého prevádzkovateľom je spoločnosť: DS OPERATOR, a.s., so sídlom Povodská 5351/14A, 929 01 Dunajská Streda, IČO: 50 868 683, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sa, vložka č: 10712/T (ďalej aj len „DS OPERATOR, a.s.“), email: store [at] dac1904.sk
  2. VOP sú neoddeliteľnou súčasťou uzatvorenej zmluvy medzi DS OPERATOR, a.s. ako obchodníkom (predávajúcim) na strane jednej a zákazníkom (kupujúcim) na strane druhej.
  3. Na všetky zmluvy sa vzťahujú platné právne predpisy Slovenskej republiky.
  4. V prípade, ak je zmluvnou stranou fyzická osoba - spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené týmito VOP aj nasledujúcimi právnymi predpismi:
    • zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej aj len „Občiansky zákonník“);
    • zákonom č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej aj len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“);
    • zákonom č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov (ďalej aj len „Zákon o elektronickom obchode“).
    • V prípade rozporu ustanovení týchto VOP upravujúcich práva a povinnosti zákazníka - kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom, odlišne od príslušných kogentných ustanovení Zákona o ochrane spotrebiteľa a/alebo Občianskeho zákonníka, sa na daný právny vzťah uplatňujú relevantné kogentné ustanovenia Zákona o ochrane spotrebiteľa a/alebo Občianskeho zákonníka, resp. úprava priaznivejšia pre kupujúceho-spotrebiteľa.
  5. V prípade, ak je zmluvnou stranou fyzická osoba-podnikateľ a/alebo právnická osoba, riadia sa vzťahy neupravené týmito VOP zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.

 

Článok II. - Vymedzenie pojmov

Na účely týchto VOP majú uvedené pojmy nasledujúci význam:

  1. E-shopom je počítačový systém predstavujúci internetový obchod umiestnený v sieti internet s verejným prístupom na internetovej stránke https://store.dac1904.sk, prostredníctvom ktorého sa uskutočňuje objednávanie, kúpa a predaj tovaru a/alebo služieb.
  2. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené v ponuke na stránkach e-shopu.
  3. Zmluvou je kúpna zmluva uzatvorená podľa týchto VOP, ktorej predmetom je predaj tovaru a/alebo služby Obchodníka prostredníctvom eshopu.
  4. Obchodníkom je spoločnosť DS OPERATOR, a.s. ktorá prevádzkuje e-shop a predáva prostredníctvom neho tovar a/alebo službu.
  5. Zákazníkom e-shopu môže byť každá fyzická osoba spôsobilá na právne úkony alebo právnická osoba, ktorá prejavila záujem nakupovať tovar a/alebo službu na e-shope alebo ktorá (ako kupujúci) na základe uzatvorenej zmluvy vstupuje do zmluvného vzťahu s obchodníkom (ako predávajúcim). Kupujúci môže byť spotrebiteľ alebo podnikateľ. Zákazníkom podľa týchto VOP sa za určitých okolností rozumie aj tretia osoba, ktorú zákazník, uzatvárajúci zmluvu v záväznej objednávke určí ako osobu, ktorej má byť objednaný tovar odovzdaný alebo služba poskytnutá (ďalej len „oprávnená osoba“). Uvedenie mena oprávnenej osoby v záväznej objednávke sa považuje za jej splnomocnenie na prevzatie objednaného tovaru.
  6. Spotrebiteľom je kupujúci - fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy podľa týchto VOP nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.
  7. Podnikateľom pre účely týchto VOP je vždy akákoľvek právnická osoba, vrátane štátu, samospráv a inštitúcií a orgánov verejnej správy. Fyzická osoba zapísaná v živnostenskom registri alebo v inom podnikateľskom registri alebo ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu, sa pre účely týchto VOP považuje za podnikateľa, ak pri uzatváraní zmluvy podľa týchto VOP vystupuje v rámci svojej podnikateľskej činnosti. Ak uvedie zákazník v objednávke svoje identifikačné číslo (IČO), má sa za to, že vystupuje ako podnikateľ a platia pre neho pravidlá uvedené v týchto VOP pre podnikateľov.

 

Článok III. - Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy

  1. Objednávka vzniká uskutočnením všetkých úkonov procesu objednávania v e-shope. Zákazník si vyberie produkt z aktuálnej ponuky obchodníka uverejnenej v e-shope, zvolí si počet produktov, prípadne upresní jeho parametre, svoj výber potvrdí, vyplní objednávkový formulár obsahujúci nasledovné údaje: meno, priezvisko, ulica, mesto, PSČ, krajina, telefónne číslo, vyberie spôsob platby a dopravy a následne pristúpi k elektronickému odoslaniu (definitívnemu potvrdeniu) objednávky s povinnosťou platby. Zákazník má vždy možnosť pred samotným odoslaním objednávky túto skontrolovať, prípadne ju opraviť. Pred odoslaním objednávky zákazník potvrdí, že sa oboznámil a súhlasí s týmito VOP, potvrdí, že objednávku realizuje s povinnosťou platby a následne objednávku odošle. Zákazník odoslaním objednávky vyjadruje súhlas s cenou objednaných tovarov a služieb a objednávka sa stáva pre zákazníka záväznou. Zákazník je tým viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.
  2. Pracovníci obchodníka môžu zákazníka kontaktovať už pred potvrdením objednávky, za účelom spresnenia podmienok objednávky, prípadne doplnenia iných potrebných informácií alebo zmeny objednávky.
  3. Zmluva vzniká odoslaním objednávky zákazníkom a prijatím objednávky obchodníkom. Obchodník bez zbytočného odkladu po spracovaní objednávky odošle potvrdenie o prijatí objednávky na zákazníkom zadanú e-mailovú adresu, ktoré obsahuje číslo objednávky, názov a špecifikáciu tovaru, údaj o cene tovaru, spôsob a náklady doručenia, spôsob a prípadné poplatky za zvolený spôsob platby, údaje o mieste, kam má byť tovar doručený, údaje o obchodníkovi, prípadne ďalšie informácie. Doručením potvrdzujúceho e-mailu o prijatí a potvrdení objednávky dochádza k uzavretiu zmluvy, ktorú je možné následne meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi zákazníkom a obchodníkom, ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak.
  4. Zmluva je uzatváraná vo vybranom jazyku voliteľnom na internetovej stránke e-shopu. Ak tomu nebránia okolnosti na strane obchodníka ani zákazníka, je možné uzatvoriť zmluvu v inom, pre obe strany zrozumiteľnom jazyku.
  5. Po odoslaní objednávky bude pre zákazníka automaticky vytvorené konto, ktorého prístupné dáta dostane zákazník e-mailom. V konte budú dostupné detaily objednávok zákazníka. Prihlásenie je možné na stránke: https://store.dac1904.sk v sekcii Prihlásenie/registrácia, do ktorej bude mať prístup len zákazník po prihlásení. Na e-mailovú adresu zákazníka môžu byť v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom objednávky. Obchodník nenesie žiadnu zodpovednosť v prípade, ak boli zákazníkovi takto pridelené prihlasovacie údaje sprístupnené tretej osobe a/alebo použité a/alebo akokoľvek zneužité inou osobou.
  6. O zmene stavu objednávky informuje obchodník zákazníka e-mailom. Ak tovar nebude doručený zákazníkovi ani do 7 dní po e-maile, ktorým ho obchodník informuje o finálnom vybavení objednávky, je potrebné kontaktovať obchodníka, aby objednávku preveril.

 

Článok IV. – Cena a platobné podmienky

  1. Všetky ceny tovarov a služieb uvádzané v e-shope sú platné a konečné, vrátane zodpovedajúcej DPH (sadzba je uvedená vždy na faktúre), nezahŕňajú však cenu dodania tovaru a prípadné poplatky spojené so zvoleným spôsobom platby, ktorých výška závisí od voľby zákazníka a v nákupnom košíku sa taktiež uvádzajú ich ceny, ako i celková cena objednávky. Ceny uvedené v e-shope platia výhradne pre nákup v internetovom obchode https://store.dac1904.sk .
  2. Všetky akcie a zľavy platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak.
  3. Akékoľvek ďalšie zľavy, ktoré sú poskytované nad rámec zliav uvádzaných pri jednotlivých produktoch v e-shope, individuálne zľavy pre zákazníka alebo zľavy poskytované na základe spolupráce e-shopu s tretími stranami, nie sú vzájomne kombinovateľné.
  4. Ak obchodník vydal alebo so súhlasom obchodníka boli vydané zľavové kupóny pre e-shop, za zverejnených podmienok vzťahujúcich sa na predmetný zľavový kupón zákazník  môže pri nákupe využiť zľavový kupón a obchodník poskytne zákazníkovi príslušnú zľavu. Zľavový kupón je možné použiť len 1-krát. Zľavový kupón nie je možné vymeniť za hotovosť. Použitie zľavového kupónu nie je možné kombinovať s inými akciami a zľavami.
  5. Darčekový poukaz predstavuje predplatený objem peňažných prostriedkov, ktoré môže zákazník využiť pri nákupe. Dátum platnosti kupónu a jeho nominálna hodnota sú uvedené na poukaze.
  6. Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
    • platba na dobierku, keď zákazník platí priamo kuriérovi (zmluvnému dopravcovi obchodníka). Tento spôsob platby je možný len v prípade realizácie objednávky s doručovacou adresou v Slovenskej republike. Náklady za spôsob platby „na dobierku“ pre zákazníka sú vo výške: 1,- EUR (jedno euro),
    • platba na základe platobnej výzvy po zaslaní objednávky cez CardPay, VISA, MasterCard alebo Google Pay. V prípade výberu tohto spôsobu platby bude objednaný tovar expedovaný po prijatí peňažných prostriedkov na účet obchodníka.
  7. Obchodník realizuje dopravu ku zákazníkovi prostredníctvom:
    • kuriérskej spoločnosti,
    • osobným odberom na adrese predajne DAC Store: MOL Aréna, Športová 1104/23, 929 01 Dunajská Streda.
  8. Dodacia lehota v prípade doručenia kuriérom je bežne 1-5 pracovných dní.
  9. K cenám tovaru uvedeným v e-shope sa v prípade spôsobu doručenia objednaného tovaru „kuriérom“ pripočítavajú nasledovné dopravné náklady podľa adresy dodania (ceny sú uvedené s DPH):

 

CENNÍK DORUČENIA TOVARU

HMOTNOSŤ TOVARU

 

do 3 kg

do 5 kg

Slovenská republika

           4 €

           4 €

Maďarsko

           7 €

           7 €

Česká republika

         21 €

         24 €

Rakúsko

         21 €

         24 €

Slovinsko

         21 €

         24 €

Rumunsko

         21 €

         24 €

Chorvátsko

         21 €

         24 €

Taliansko

         21 €

         24 €

Nemecko

         17 €

         24 €

Švajčiarsko

         21 €

         24 €

Francúzsko

         21 €

         24 €

Poľsko

         17 €

         24 €

Belgicko

         17 €

         24 €

Švajčiarsko*

         28 €

         28 €

 

 

 

* nad uvedenú sumu sa pripočítavajú aj colné náklady v závislosti od cieľovej krajiny doručenia

 

 

10.    Dodanie tovaru do iných krajín sa uskutoční na základe individuálne dohodnutých podmienok.

11.    Cena  uvádzaná v objednávkovom formulári tesne pred odoslaním objednávky, predstavuje celkovú cenu objednávky, tj. cenu objednaného tovaru a/alebo služieb vrátane DPH a ostatných nákladov (najmä náklady dopravy a za zvolený spôsob platby), ktoré musí zákazník pre získanie tovaru alebo služby zaplatiť a je úplná a konečná (ďalej aj len „celková cena objednávky“), ibaže z nasledujúceho bodu nevyplýva inak. Celkovú cenu objednávky nie je možné obchodníkom jednostranne meniť.

12.    V prípade objednávky do krajiny, kde je potrebné objednaný tovar precliť, je nad rámec celkovej ceny objednávky zákazník povinný plne hradiť colné náklady.

13.    Zákazník je povinný zaplatiť celkovú cenu objednávky v lehote uvedenej v potvrdení objednávky, najneskôr však pri prevzatí tovaru.

14.    Obchodník  najneskôr pri dodaní tovaru a/alebo služby doručí zákazníkovi, ktorý je spotrebiteľom, faktúru v slovenskom jazyku, reklamačný formulár a vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy.

 

Článok V. - Dodacie podmienky

  1.  Ak sa obchodník a zákazník v zmluve nedohodli inak, obchodník je povinný splniť objednávku a doručiť objednaný tovar v lehote najneskôr do 30 dní od prijatia objednávky. Ak objednaný tovar alebo časť tovarov z objednávky nie je možné dodať vo vyššie uvedenej lehote, obchodník o tejto situácii informuje zákazníka v čo možno najkratšom čase a oznámi mu predpokladaný termín dodania tovaru alebo navrhne dodanie náhradného tovaru. Ak sa obchodníkovi tovar nepodarí zabezpečiť ani v dodatočnej lehote, zákazník má právo od zmluvy odstúpiť a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené do 14 dní na určený bankový účet. Za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú nesprávne zadanou adresou zákazníka obchodník nezodpovedá.
  2. Tovar, ktorý je na sklade, je expedovaný najneskôr do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
  3. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a/alebo služieb a časť z nich nie je na sklade, resp. nie je možné ich z akéhokoľvek dôvodu dodať, obchodník o tom informuje zákazníka s možnosťami čiastočných dodávok.
  4. Zákazník je povinný prevziať tovar v dohodnutom mieste a čase osobne, alebo zabezpečiť jeho prevzatie. Prevzatie tovaru zákazník písomne potvrdí v dodacom liste, ktorý je zároveň dokladom o zaplatení tovaru v prípade platby na dobierku. V každej zásielke s objednaným tovarom je priložená faktúra, ktorá slúži ako daňový doklad.
  5. Záväzok dodať tovar sa považuje za splnený aj v prípade, ak zákazník, resp. oprávnená osoba neprevezme tovar v dohodnutom čase a na dohodnutom mieste, resp. odmietne tovar prevziať. V prípade, ak si zákazník tovar neprevezme a tovar sa vráti späť, obchodník má právo od zmluvy odstúpiť a od zákazníka požadovať náhradu nákladov spojených s vrátením tovaru (obchodník má právo na náhradu škody podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), pričom ďalšie podmienky týkajúce sa uvedeného sú špecifikované v článku XI. týchto VOP. Opätovné doručenie zásielky je možné len po vzájomnej dohode. Obchodník  má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti. 
  6. Zákazník nadobúda vlastnícke právo k tovaru jeho prevzatím v mieste dodania.
  7. Pri prevzatí tovaru je zákazník povinný skontrolovať správnosť, kompletnosť a neporušenosť tovaru. V prípade viditeľného poškodenia zásielky alebo tovaru je zákazník oprávnený zásielku neprevziať a spísať s doručovacou spoločnosťou osobitný protokol o vadnosti doručovanej zásielky.

 

Článok VI. - Stornovanie objednávky a odstúpenie od zmluvy

  1. Zákazník - kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 a nasl. Zákona o ochrane spotrebiteľa.
  2. V súlade s ust. § 19 ods. 1 zákona o ochrane spotrebiteľa, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku a od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka aj bez uvedenia dôvodu v lehote podľa § 20 ods. 1 až 3 okrem zmluvy, ktorej predmetom je:
    • poskytnutie služby, ak 1. došlo k úplnému poskytnutiu služby a 2. poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu,
    • dodanie alebo poskytnutie produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
    • dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru,
    • dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,
    • dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,
    • dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
    • dodanie alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť,
    • vykonanie naliehavých opráv alebo údržby počas návštevy u spotrebiteľa, o ktorú spotrebiteľ výslovne požiadal obchodníka; to neplatí pre zmluvu, ktorej predmetom je poskytnutie inej služby ako oprava alebo údržba, a pre zmluvu, ktorej predmetom je dodanie iného tovaru ako náhradného dielu potrebného na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli zmluvy uzavreté počas návštevy obchodníka u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto tovary alebo služby vopred neobjednal,
    • dodanie zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov alebo softvéru v ochrannom obale, ktorý bol po dodaní porušený,
    • dodanie periodickej tlače okrem jej dodávania na základe zmluvy o predplatnom,
    • tovar zakúpený na verejnej dražbe,
    • poskytnutie ubytovacích služieb na iný účel ako na účel bývania, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, ak podľa zmluvy má obchodník poskytnúť tieto služby v presne dohodnutom čase alebo v presne dohodnutej lehote.
  3. Ak spotrebiteľ chce stornovať objednávku, ktorá ešte nebola vybavená, v záujme uľahčenia administrácie a minimalizovania nákladov, by mal bez zbytočného odkladu kontaktovať obchodníka na e-mailovej adrese:  store [at] dac1904.sk  s uvedením čísla objednávky.
  4. Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru. Ak predmetom zmluvy je služba alebo elektronický obsah nedodávaný na hmotnom nosiči, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dni od uzavretia zmluvy.  V prípade, ak v rámci jednej objednávky bol tovar dodaný oddelene vo viacerých častiach, lehota na odstúpenie plynie okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný.
  5. Odstúpenie od zmluvy musí spotrebiteľ urobiť písomnou formou, spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy alebo pomocou vyplnenia a odoslania jemu doručeného formulára pre odstúpenie od zmluvy, ktorý je taktiež zverejnený na:  FORMULAR_PRE_VRATENIE_TOVARU_dac.pdf (store.dac1904.sk)
  6. Odstúpenie od zmluvy podľa prechádzajúceho bodu týchto VOP musí obsahovať informácie o zákazníkovi a o objednávke, najmä identifikačné údaje zákazníka, číslo a dátum objednávky, presnú špecifikáciu tovaru, spôsob, akým má obchodník vrátiť už prijaté plnenie, najmä číslo účtu a/alebo poštovú adresu zákazníka.
  7. V prípade odstúpenia od zmluvy je spotrebiteľ povinný vrátiť tovar obchodníkovi do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ, a to vrátane prípadných zvýšených nákladov, ak vzhľadom na povahu tovaru nie je možné ho vrátiť prostredníctvom poštovej prepravy. Spotrebiteľ by mal vo vlastnom záujme tovar vrátiť osobne alebo poštou doporučene ako poistenú zásielku. Tovar, ktorý vracia obchodníkovi zákazník formou dobierky, nebude prevzatý.
  8. Tovar musí spotrebiteľ vrátiť úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, pokiaľ možno, vrátane originálneho obalu. Ak bol tovar dodaný spolu s reklamnými predmetmi, ktoré si zákazník neobjednal, je povinný ich v danom prípade taktiež vrátiť.
  9. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené manipuláciou s tovarom v rozpore s povahou a vlastnosťami tovaru alebo jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.
  10. Obchodník po odstúpení od zmluvy vráti zákazníkovi kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia veci obchodníkovi alebo po preukázaní, že zákazník zaslal vec obchodníkovi, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr.
  11. Obchodník si vyhradzuje právo stornovať objednávku na tovar, ak ho nebude schopný dodať z dôvodu nedostupnosti (vypredania zásob alebo stiahnutia z ponuky) alebo ak ani pri vynaložení úsilia nie je schopný dodať tovar v dohodnutej lehote alebo cene, a/alebo zabezpečenie tovaru by mu spôsobilo neprimerané ťažkosti a neprimerané výdavky v pomere k hodnote objednaného tovaru. Strany sa v takom prípade môžu dohodnúť na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude obchodník informovať zákazníka telefonicky alebo e-mailom bez zbytočného odkladu po zistení dôvodu, pre ktorý je nutné v danom prípade objednávku zo strany obchodníka stornovať/zrušiť. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti budú finančné prostriedky vrátené do 14 dní na uvedený bankový účet zákazníka.
  12. Obchodník si vyhradzuje právo stornovať objednávku aj v prípade, ak zákazník opakovane a neoprávnene použije zľavový kupón.
  13. Možnosť odstúpenia od zmluvy kupujúceho – podnikateľa upravujú príslušné ustanovenia §344 a nasl. Obchodného zákonníka.

 

Článok VII. - Záruka

  1. Ak obchodník k tovaru nedodá samostatný záručný list, faktúra doručená zákazníkovi slúži zároveň ako záručný list.
  2. Na predávaný tovar, okrem tovarov, z ktorých charakteru vyplýva, že sa rýchlo kazia, je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov, ktorá začína plynúť od prevzatia tovaru zákazníkom.
  3. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo návode k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie, neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto lehoty.
  4. Vyhlásením v doručenom záručnom liste alebo v reklame môže obchodník poskytnúť záruku presahujúcu rozsah zákonnej záruky. Podmienky a rozsah záruky v takomto prípade určí obchodník v záručnom liste.
  5. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie, mechanické poškodenie, ani na použitie tovaru na iný, než určený účel, resp. použitie tovaru v podmienkach, na ktorý tovar alebo daný druh tovaru nie je určený. 
  6. Na reklamné predmety, ktoré si zákazník neobjednal a boli mu s objednávkou doručené zo strany obchodníka bezplatne, ako ani výhry zo súťaží sa záruka nevzťahuje.
  7. Nárok na bezplatnú záručnú opravu zaniká aj:
    • nepredložením kompletného tovaru vrátane príslušenstva,
    • neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru,
    • uplynutím záručnej doby tovaru,
    • neodborným a nešetrným zaobchádzaním alebo zanedbaním alebo nesprávnou starostlivosťou o tovar,
  8. Za vadu nemožno považovať zmenu tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku prirodzených zmien materiálov z ktorých je tovar vyrobený.
  9. Ak obchodník pri kúpe tovaru poskytol zákazníkovi k predanému tovaru bezplatne akékoľvek ďalšie plnenie (napr. reklamné predmety), je na zákazníkovi, či toto plnenie prijme. Toto plnenie však nie je predaným tovarom, preto obchodník nezodpovedá za jeho prípadné vady. Ak má toto plnenie pri doručení vady, na ktoré obchodník zákazníka neupozornil, je zákazník oprávnený ho vrátiť. Ak zákazníkovi vznikne právo na odstúpenie od zmluvy a toto právo využije, je povinný vrátiť obchodníkovi všetko, čo spolu s tovarom dostal, t.j. aj bezplatne prijaté plnenie (napr. reklamné predmety).

 

Článok VIII. – Reklamácia

  1. Obchodník zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí zákazníkom a za vady, ktoré sa vyskytnú počas záručnej doby, ibaže sa preukáže, že ide o vadu, za vznik ktorej obchodník nezodpovedá.
  2. Zákazník je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať stav dodávaného tovaru.
  3. Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť obchodníkovi e-mailom alebo poštou, spísať s dopravcom zápis o škode a tento zápis zaslať v prílohe e-mailu alebo poštovej správy obchodníkovi. Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky dáva obchodníkovi možnosť preukázať, že sa nejedná o vadu, za ktorú zodpovedá a/alebo o rozpor so zmluvou.
  4. Ak obchodník zodpovedá za vadu predanej veci, zákazník má voči nemu právo na odstránenie vady opravou alebo výmenou, právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.
  5. V prípade, ak do uplatnenia reklamácie zákazník ešte nezaplatil kúpnu cenu tovaru a/alebo služieb, môže odoprieť zaplatiť kúpnu cenu alebo jej časť, kým obchodník nevybaví jeho reklamáciu; uvedené neplatí, ak zákazník v čase uplatnenia reklamácie je v omeškaní so zaplatením kúpnej ceny alebo jej časti. V tomto prípade je zákazník povinný zaplatiť kúpnu cenu bez zbytočného odkladu po vybavení reklamácie obchodníkom.
  6. Zákazník môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady, len ak vytkol vadu do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr do uplynutia záručnej doby.
  7. Zákazník môže uplatniť reklamáciu nasledovnými spôsobmi:
    • emailom zaslaným obchodníkovi na: store [at] dac1904.sk  alebo
    • písomne poštou na adrese: MOL Aréna, Športová 1104/23, 929 01 Dunajská Streda alebo
    • osobne na predajni DAC Store: MOL Aréna, Športová 1104/23, 929 01 Dunajská Streda.

Zákazník podľa ním zvoleného spôsobu uplatnenia reklamácie (emailom/poštou/osobne), spolu s reklamáciou doručí obchodníkovi vyplnený reklamačný formulár, ktorý mu bol doručený, resp. je dostupný aj na: REKLAMACNY_formular_dac.pdf a odovzdá/ zašle reklamovaný tovar zabalený do obalu vyhovujúceho preprave spolu s popisom vady a kópiou dokladu   o kúpe (prípadne záručným listom, ak bol vydaný, ktorými zákazník preukazuje zmluvný vzťah s obchodníkom a trvanie záruky) na vyššie uvedenú adresu obchodníka. Ak zákazník reklamuje viditeľné vady, spolu s reklamačným formulárom zašle na e-mailovú adresu obchodníka aj fotky reklamovaného tovaru.

8. Obchodník poskytne zákazníkovi písomné potvrdenie o uplatnení reklamácie bezodkladne po jej uplatnení a uvedie v ňom lehotu, v ktorej vadu odstráni. Lehota oznámená podľa predchádzajúcej vety nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť.

9. Ak obchodník odmietne zodpovednosť za vady (reklamáciu), dôvody odmietnutia písomne oznámi zákazníkovi. Ak zákazník znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť obchodníka za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a obchodník nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu.

10. Zákazník má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou veci alebo opravou veci, nemôže si však zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil obchodníkovi neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mala vec bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil zákazníkovi značné ťažkosti.

11. Obchodník môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti vrátane okolností podľa bodu 10.

12. Obchodník opraví alebo vymení vec v primeranej lehote po tom, čo zákazník vytkol vadu, bezplatne,  na vlastné náklady a bez spôsobenia závažných ťažkostí zákazníkovi s ohľadom na povahu veci a účel, na ktorý zákazník vec požadoval. Na účely opravy alebo výmeny zákazník odovzdá alebo sprístupní vec obchodníkovi. Náklady prevzatia veci znáša obchodník.

13. Obchodník dodá opravenú vec alebo náhradnú vec zákazníkovi na vlastné náklady rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým mu zákazník dodal vadnú vec, ak sa strany nedohodnú inak. Ak zákazník neprevezme vec v lehote šiestich mesiacov odo dňa, kedy ju mal prevziať, môže obchodník vec predať. Ak ide o vec väčšej hodnoty, obchodník zákazníka o zamýšľanom predaji vopred upovedomí a poskytne mu primeranú dodatočnú lehotu na prevzatie veci. Obchodník bezodkladne po predaji vyplatí zákazníkovi výťažok z predaja veci po odpočítaní nákladov, ktoré účelne vynaložil na jej úschovu a predaj, ak zákazník uplatní právo na podiel z výťažku v primeranej lehote uvedenej obchodníkom v oznámení o zamýšľanom predaji veci. Obchodník môže vec na vlastné náklady zničiť, ak sa ju nepodarilo predať alebo ak predpokladaný výťažok z predaja nebude postačovať ani na úhradu nákladov, ktoré obchodník účelne vynaložil na úschovu veci, a nákladov, ktoré by obchodník musel nevyhnutne vynaložiť na jej predaj.

14. Zákazník má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty, ak:

  • obchodník vec neopravil ani nevymenil,
  • obchodník odmietol odstrániť vadu, keďže oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti vrátane okolností podľa bodu 10 vyššie,
  • vec má rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene veci,
  • vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy, alebo
  • obchodník vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre zákazníka.

15. Pri posudzovaní práva zákazníka na zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od zmluvy podľa písm. c) a d) bodu 14 vyššie sa zohľadnia všetky okolnosti, najmä druh a hodnota veci, povaha a závažnosť vady a možnosť od zákazníka objektívne žiadať, aby dôveroval v schopnosť obchodníka odstrániť vadu.

16. Zľava z kúpnej ceny musí byť primeraná rozdielu hodnoty predanej veci a hodnoty, ktorú by vec mala, ak by bola bez vád.

17. Zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy, ak sa preukáže, že vada vznikla aj jeho pričinením alebo sa na jej vzniku spolupodieľal alebo ak je vada zanedbateľná.

18. Ak sa zmluva týka kúpy viacerých vecí, zákazník môže od nej odstúpiť len vo vzťahu k vadnej veci. Vo vzťahu k ostatným veciam môže odstúpiť od zmluvy, len ak nemožno dôvodne očakávať, že bude mať záujem ponechať si ostatné veci bez vadnej veci.

19. Zákazník po odstúpení od zmluvy alebo jej časti vráti vec obchodníkovi na náklady obchodníka.

20. Obchodník po odstúpení od zmluvy vráti zákazníkovi kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia veci obchodníkovi alebo po preukázaní, že zákazník zaslal vec obchodníkovi, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr.

21. Obchodník vráti kúpnu cenu zákazníkovi alebo mu vyplatí zľavu z kúpnej ceny rovnakým spôsobom, aký použil zákazník pri zaplatení kúpnej ceny, ak zákazník výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady. Všetky náklady spojené s úhradou znáša obchodník.

22. Ustanovenia bodov 5, 6, 8, 9, 12, 14, 15, 16, 19, 20 tohto článku VOP sa nevzťahujú na zmluvu uzavretú podľa týchto VOP medzi obchodníkom a zákazníkom, ktorý je podnikateľom; namiesto nich sa použije príslušná právna úprava v zmysle Obchodného zákonníka.

 

Článok IX. - Alternatívne riešenie sporov

  1. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu, alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu. Ak obchodník na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene                            a doplnení niektorých zákonov.
  2. Alternatívne riešenie sporov (ďalej aj „ARS“) môže využiť len spotrebiteľ. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a obchodníkom, ktorého hodnota presahuje 20 eur, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na diaľku.
  3. Subjekt alternatívneho riešenia sporov podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. môže od spotrebiteľa za začatie riešenia sporu požadovať úhradu poplatku do výšky 5 eur s DPH. Výška prípadného poplatku je uvedená v zozname subjektov ARS. Náklady spojené s ARS, ktorými môžu byť napríklad poplatky za doručenie písomnosti poštovou zásielkou, znáša každá zo strán sporu samostatne. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. alebo kliknutím na túto internetovú stránku https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov/formular-pre-podanie-navrhu-na-zacatie-ars.soi .
  4. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
  5. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s obchodníkom DS OPERATOR, a.s. je Slovenská obchodná inšpekcia:

Inšpektorát SOI so sídlom v Trnave pre Trnavský kraj Pekárska 23, 917 01 Trnava 1

tel.: 033/ 5512 689

e-mail: tt [at] soi.sk

alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk).

Článok X. - Ochrana osobných údajov

Informácie a podmienky spracúvania a ochrany osobných údajov nájdete v dokumente Informácie o spracúvaní osobných údajov pre internetový obchod https://store.dac1904.sk , ktorý je umiestnený na internetovej adrese https://store.dac1904.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov

Článok XI. - Náhrada škody pri neprevzatí tovaru

  1. Obchodník má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka) v prípade, že si zákazník objednal tovar, ktorý nestornoval, resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar alebo po výzve obchodníka si v prípade zvolenia osobného odberu tovar neprevzal v určenej lehote na odber. Týmto konaním zákazník porušil svoju povinnosť, podľa ktorej je povinný prevziať objednaný tovar.
  2. Pri určovaní výšky náhrady škody, obchodník má právo uplatniť si predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky, následným skladovaním tovaru, ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk.
  3. Obchodník má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti.

 

Článok XII. – Právo ochranných známok a autorskoprávna ochrana

  1. Všetky logá, videá, fotografie a ďalšie obrázky, grafický a textový obsah umiestnený v e- shope je chránený právom ochranných známok a/alebo autorským právom.  Ich akékoľvek kopírovanie, sťahovanie, upravovanie a iné použitie bez súhlasu obchodníka je zakázané a môže mať za následok trestnoprávne stíhanie a uplatnenie ich ochrany podľa občianskoprávnych predpisov.

 

Článok XIII. - Záverečné ustanovenia

  1. Všetky dojednania medzi obchodníkom a zákazníkom sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
  2. Obchodník nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do internetových stránok e-shopu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Zákazník nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užívať programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho účelovým určením.
  3. Tieto obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetových stránkach https://store.dac1904.sk v deň odoslania objednávky zákazníkom, ktorý ich bezvýhradne prijíma, čo taktiež potvrdí aktívnym kliknutím pri potvrdení objednávky. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na prípadnú zmenu či doplnenie VOP aj bez predchádzajúceho upozornenia zákazníkov. Na uzatvorené objednávky sa však vzťahuje znenie VOP platné v čase vykonania objednávky.
  4. Orgánom dozoru nad dodržiavaním povinností obchodníka voči spotrebiteľovi je Slovenská obchodná inšpekcia, konkrétne pracovisko:

Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj, Pekárska 23, 917 01 Trnava 1

tel.: 033/321 25 27, 033/321 25 21

e-mail: tt [at] soi.sk

https://www.soi.sk

https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

5. Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť 10.12.2024 a rušia predchádzajúce znenie všeobecných obchodných podmienok obchodníka s totožným predmetom úpravy.

 

V Dunajskej Strede, 10. decembra 2024

 

PRÍLOHA Č. 1 VOP:

VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA:

 

FORMULÁR PRE VRÁTENIE TOVARU

(Vyplňte a zašlite tento formulár, len ak si želáte odstúpiť od zmluvy)

Odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku a zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka v zmysle §19 a nasl. zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov

 

Obchodníkovi:  DS OPERATOR, a.s., so sídlom Povodská 5351/14A, 929 01 Dunajská Streda, IČO: 50868683, spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, Oddiel: Sa, Vložka č.:10712/T, email: store [at] dac1904.sk (ďalej aj len „Obchodník“),

týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy o dodaní alebo poskytnutí tohto produktu: ..............

– Dátum objednania/dátum prijatia* ..............

– Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............

– Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............

– Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ..............

– Dátum .............. *

Nehodiace sa prečiarknite

 

Adresa obchodníka, na ktorej môže spotrebiteľ uplatniť práva zo zodpovednosti za vady produktu, odstúpenie od zmluvy, žiadosť o nápravu alebo podať iný podnet, je totožná s vyššie uvedenou adresou obchodníka.

 

PRÍLOHA č. 2 VOP:

POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA

 

1.    Právo na odstúpenie od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa:

  • uzavretia zmluvy - pri zmluve o poskytnutí služby alebo pri zmluve o dodaní digitálneho obsahu inak ako na hmotnom nosiči;
  • keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar - pri zmluve o dodaní tovaru;
  • keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar, ktorý bol dodaný ako posledný - pri dodaní viacerých tovarov Vami objednaných v jednej objednávke oddelene;
  • keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete poslednú časť tovaru - pri dodaní tovaru pozostávajúceho z viacerých častí;
  • keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete prvý dodaný tovar - pri dodávaní tovaru opakovane počas určitého času.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese: MOL Aréna (DAC Store), Športová 1104/23, 929 01 Dunajská Streda, tel.: +421 915 673 198, e-mail: store [at] dac1904.sk

Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo zaslali (je aj prílohou č. 1 týchto VOP), jeho použitie však nie je povinné.

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

2.    Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. S vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu alebo do preukázania, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.

Po odstúpení od zmluvy tovar môžete vrátiť nasledovne: Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na našu adresu alebo odovzdajte na predajni DAC Store na adrese: MOL Aréna, Športová 1104/23, 929 01 Dunajská Streda, najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy.

Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Informácia o zodpovednosti spotrebiteľa za škodu vzniknutú na vrátenom tovare: Zodpovedáte len za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, aký je potrebný  na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

V prípade zmluvy o poskytnutí služby platí, že ak ste požiadali o začatie poskytovania služby počas lehoty na odstúpenie od zmluvy, máte povinnosť uhradiť nám cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa, kedy ste nám oznámili Vaše rozhodnutie odstúpiť od tejto zmluvy.

Cookies